Test site
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Stam Oprichter is Ranzohi en Mede-Leider is chapkebab. Heb je fouten gezien op de site? Graag even melden bij Big Warfare.

 

 Belangrijk lezen

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Big Warfare
...::Actief Lid::...



Posts : 83
Join date : 05-04-10
Age : 28
Location : Noord-Brabant

Belangrijk lezen Empty
BerichtOnderwerp: Belangrijk lezen   Belangrijk lezen Emptyvr apr 09, 2010 5:38 pm

Ik heb van iemand een job gekregen om een site te maken, met echt alles erop en er aan. Ik krijg er €20 voor dusja dat is wel lekker verdient. En als het goed gaat, krijg ik later nog 5 euro per maand erbij. Dus dat tikt wel aan aangezien er 12 maanden in een jaar zitten is dat toch 60 euro voor een paar dagen eraan werken. Dus dit betekend dat ik de komende dagen wat minder updates aan de site kan doen, tuurlijk zal ik er wel wat doen maar geen grote zoals een hele html pagina typen bijvoorbeeld. Dat kost nogal wat tijd. Maar als je nog een opmerking hebt stuur mij een mededeling prive bericht of post het op de forums.

Alvast bedankt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://castralonis.actieforum.com
-ashbringer-
...::Actief Lid::...



Posts : 66
Join date : 06-04-10
Age : 29
Location : Emblem

Belangrijk lezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijk lezen   Belangrijk lezen Emptyvr apr 09, 2010 9:05 pm

ok
koop je met dat geld pa voor ons allen? xd
[joking]
Terug naar boven Ga naar beneden
Big Warfare
...::Actief Lid::...



Posts : 83
Join date : 05-04-10
Age : 28
Location : Noord-Brabant

Belangrijk lezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijk lezen   Belangrijk lezen Emptyvr apr 09, 2010 10:22 pm

haha, met meer jobs zou het een optie kunnen zijn om het 1keer te doen voor een paar vertrouwde mensen. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://castralonis.actieforum.com
-ashbringer-
...::Actief Lid::...



Posts : 66
Join date : 06-04-10
Age : 29
Location : Emblem

Belangrijk lezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijk lezen   Belangrijk lezen Emptyvr apr 09, 2010 10:25 pm

xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Big Warfare
...::Actief Lid::...



Posts : 83
Join date : 05-04-10
Age : 28
Location : Noord-Brabant

Belangrijk lezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijk lezen   Belangrijk lezen Emptyvr apr 09, 2010 10:40 pm

3 meer aanbiedingen gehad, afgeslagen ikzag de prijs niet zitten en teveel werk om er 4 tegelijk te doen, dan zou ik helemaal geen tijd meer hebben voor onze site.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://castralonis.actieforum.com
unkn0wn15
...::Lid::...



Posts : 10
Join date : 17-04-10
Age : 29
Location : Nederland

Belangrijk lezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijk lezen   Belangrijk lezen Emptyza apr 17, 2010 1:21 pm

okeej


suc6 ermee dan Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Belangrijk lezen Empty
BerichtOnderwerp: Re: Belangrijk lezen   Belangrijk lezen Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Belangrijk lezen
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Test site :: Algemeen :: Stam nieuws-
Ga naar: