Test site
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Stam Oprichter is Ranzohi en Mede-Leider is chapkebab. Heb je fouten gezien op de site? Graag even melden bij Big Warfare.

 

 Activatie sommige leden.

Ga naar beneden 
+4
Big Warfare
Trolliebollie
coolpix
Ranzohi
8 plaatsers
AuteurBericht
Ranzohi
...::Junior Lid::...



Posts : 19
Join date : 06-04-10
Age : 28
Location : Noord-Holland ;)

Activatie sommige leden. Empty
BerichtOnderwerp: Activatie sommige leden.   Activatie sommige leden. Emptyzo apr 11, 2010 2:00 pm

Beste leden,

Zoals jullie waarschijnlijk al weten kunnen de leiders en de medeleiders zien wie er vaak actief is en wie niet. Mij is opgevallen dat in één dag tijd mensen 3 dagen NIET online zijn geweest. Wij asl stam kunnen dit eigenlijk niet veroorloven ivm onze groei. Wij vragen u dan ook van harte om elke dag tenminste 1 keer online te zijn en iig te groeien.

Sommige leden groeien wel heel hard en daar zijn wij als stam dan ook hardstikke blij mee en trots op. Dus de leden die niet vaak online zijn, die zouden wat mij betreft wel wat vaker online kunnen komen. De leden over wie dit gaat weten dit zelf wel.

MVG, Ranzohi
Terug naar boven Ga naar beneden
coolpix
...::Junior Lid::...



Posts : 25
Join date : 09-04-10

Activatie sommige leden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Activatie sommige leden.   Activatie sommige leden. Emptyzo apr 11, 2010 10:22 pm

wat zitten we eigenlijk in een onactive stam ik zie ook maar 5 tot 6 mensen op het forum
Terug naar boven Ga naar beneden
Trolliebollie
...::Senior Lid::...



Posts : 38
Join date : 06-04-10
Age : 33
Location : Zuid-Holland

Activatie sommige leden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Activatie sommige leden.   Activatie sommige leden. Emptyzo apr 11, 2010 11:19 pm

dan hopen we maar dat ze het wel lezen
Terug naar boven Ga naar beneden
Big Warfare
...::Actief Lid::...



Posts : 83
Join date : 05-04-10
Age : 28
Location : Noord-Brabant

Activatie sommige leden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Activatie sommige leden.   Activatie sommige leden. Emptyma apr 12, 2010 4:01 pm

Ja, maarja ik vindt als je bijna niet online bent. Zouden wij ze er eigenlijk uit de stam moeten gooien. Eerst een mededeling sturen op tw zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://castralonis.actieforum.com
Trolliebollie
...::Senior Lid::...



Posts : 38
Join date : 06-04-10
Age : 33
Location : Zuid-Holland

Activatie sommige leden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Activatie sommige leden.   Activatie sommige leden. Emptyma apr 12, 2010 5:40 pm

stuur ze dan een bericht en geef ze 24 uur daarna kicken?
Terug naar boven Ga naar beneden
joost173
...::Lid::...



Posts : 6
Join date : 12-04-10

Activatie sommige leden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Activatie sommige leden.   Activatie sommige leden. Emptyma apr 12, 2010 8:43 pm

of ze snappen het niet ?? scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Ranzohi
...::Junior Lid::...



Posts : 19
Join date : 06-04-10
Age : 28
Location : Noord-Holland ;)

Activatie sommige leden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Activatie sommige leden.   Activatie sommige leden. Emptydi apr 13, 2010 7:31 am

Ik vind het idee van big warfare wel goed.
Zou jij een berichtje willen sturen naar de inactieve leden? Ze krijgen 24 uur de tijd om online te komen en te antwoorden, doen ze dat niet: KICK. Oke?

Ik hoor graag van jullie
Gr, Ranzohi
Terug naar boven Ga naar beneden
Marthy
...::Lid::...



Posts : 4
Join date : 08-04-10

Activatie sommige leden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Activatie sommige leden.   Activatie sommige leden. Emptydi apr 13, 2010 11:56 am

Ik vind dat je actief moet zijn, ben je dat niet dan heb je ook geen stam nodig om je te helpen/besschermen of dingen/vragen mee uit te wisselen.
Want dat doe je dan toch niet en heb je niet nodig.
Ik ben van mening dat als je in een stam komt, je jezelf tenminste een beetje bewust moet zijn van de regels.
Inactief is normaal een kick.
Je word overbodige balast voor een stam, leden die alleen maar er zitten word niemand beter van.
Zij niet en wij als stam al helemaal niet.
Berichtje doen is prima, maar uiteindelijk is het kennen van de regels ook belangrijk.
Al kan je bij een goede rede een uitzondering maken, heb je die niet of sowieso niet gemeld dan vind ik een kick heel normaal.

Btw ik ben er over na aan het denken een eigen stam te beginnen!
Iemand ideeën/suggesties?
Ben nog heel even aan het kijken, maar ik denk ik meld het alvast even aan mijn huidige stam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Big Warfare
...::Actief Lid::...



Posts : 83
Join date : 05-04-10
Age : 28
Location : Noord-Brabant

Activatie sommige leden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Activatie sommige leden.   Activatie sommige leden. Emptydi apr 13, 2010 2:59 pm

Ik zal even een berichtje sturen naar de mensen die inactief zijn(geen groei). Moet ik ook naar mensen een berichtje sturen die nog niet op de site zijn aangemeld?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://castralonis.actieforum.com
-ashbringer-
...::Actief Lid::...



Posts : 66
Join date : 06-04-10
Age : 29
Location : Emblem

Activatie sommige leden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Activatie sommige leden.   Activatie sommige leden. Emptyza apr 17, 2010 5:34 pm

wow
de stam moet nu wel heel stiletjes zijn zonder troll en mij xd
Terug naar boven Ga naar beneden
unkn0wn15
...::Lid::...



Posts : 10
Join date : 17-04-10
Age : 29
Location : Nederland

Activatie sommige leden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Activatie sommige leden.   Activatie sommige leden. Emptyza apr 17, 2010 5:41 pm

waarom zegt niemand iets?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Activatie sommige leden. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Activatie sommige leden.   Activatie sommige leden. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Activatie sommige leden.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Test site :: Algemeen :: Stam nieuws-
Ga naar: